Cum pui lanțuri la lipsa de răbdare ca să nu pari needy

Ieri am învățat un termen nou: „the microwave generation” 

 

După un scurt search pe Google, am aflat că se referă la oamenii care caută instant gratification și rezultate pe loc în ceea ce fac.  

 

Vor să vadă acum rezultate. Dacă nu vin pe moment, înseamnă că nu funcționează.  

 

Vor totul pe loc, fără să aștepte.  

 

Uite, eu sunt printre ultimele persoane care ar trebui să vorbească despre răbdare (Constantin poate confirma). 

 

Urăsc să aștept.  

 

Numai când aud că cineva îmi spune să aștept, îmi dau ochii peste cap.  

 

Însă, în ultimii ani am căutat soluții pe partea asta.  

 

În special când am observat că Constantin are obiceiul de a nu fi cea mai punctuală persoană. 

 

De la el am învățat să mai lucrez la răbdare. Dar puțin diferit. 

 

Adică încă nu-mi place să aștept. De aceea, în loc să aștept, îmi caut ocupație ca să nu par needy și nerăbdătoare. 

 

Când ne vedeam în oraș, mă asiguram că locul de întâlnire era undeva lângă un magazin de cărți, ca să merg să citesc cât aștept. Sau aveam o carte cu mine și căștile încărcate. 

 

Același lucru îl fac în cazul colaborărilor cu potențiali clienți. 

 

Cât timp aștept ca un client să decidă dacă lucrăm împreună sau nu, lucrez în continuare la proiectele actuale. Și nu refuz alte proiecte așteptând după un răspuns.  

 

Nu zic că e ok să n-ai răbdare. Uneori îmi doresc să fiu puțin mai răbdătoare.  

 

Dar am învățat să trăiesc cu asta și să găsesc o soluție asupra lucrurilor pe care eu nu le pot controla.  

 

În schimb, printre singurele arii în care nu mă consider membră a generației microunde e când vine vorba de învățat un skill. 

 

Acolo am răbdare, pentru că ține de mine cât de repede devin mai bună sau nu.  

 

Și cât de important e să ajung mai repede la un rezultat bun. 

 

La fel și când vine vorba de marketing. Acolo știu că fac ce ține de mine și restul implică răbdare.  

 

Dar nu înseamnă că stau și mă holbez la cifre așteptând să crească. Ci îmi găsesc ceva de făcut, lăsând lucrurile să se întâmple. 

 

De când am început să fiu freelancer, m-am tot lovit de antreprenori din ”the microwave generation”, care vor rezultate peste noapte. Rezultate pe care alții le au după ani de muncă.  

 

Deși îi înțeleg la capitolul ăsta, o soluție mult mai bună decât holbatul toată ziua la cifre e să găsească altceva de făcut care să le ajute afacerea. 

 

În loc să stai să vezi zilnic cât de mult îți crește lista de email-uri, mai bine lucrezi la niște lead magnets care pot contribui la asta. 

 

În loc să te rogi la typeform să-ți arate mai multe lead-uri care aplică la call 1on1, mai bine gândește-te ce webinar poți face ca să se întâmple asta.  

 

Așa, în loc să arăți needy și lipsit de răbdare, faci ceva ce poate ajuta și îți ocupă timpul productiv. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Short notice: dacă aplici în următoarele zile, mă voi ocupa după 16 decembrie, pentru că voi fi plecată în concediu. 

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 84 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: generația microunde 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „generația microunde” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *