Cum obții mai mult limitând accesul la serviciile tale

Sunt 2 state în USA care au interzis orice formă de pariuri/păcănele. Unul din acele state este Hawaii-ul.  

 

%recipient.firstname%, te-ai gândi că statul o duce mai bine că au interzis păcănelele, nu?  

 

Nu mai ajung oamenii să-și piardă casele, că nu au știut când să se oprească. Mai puține incidente de bătăi pe străzi.  

 

Mai puține situații tragice în societate.  

 

Însă lucruri nu sunt chiar așa. 

 

Din cauză că în Hawaii le este interzis să meargă la pariuri, mare parte din localnici sunt obsedați de păcănele.  

 

De asta majoritatea se duc în concedii în Las Vegas, sau chiar se mută acolo, orașul luând porecla de ”a noua insulă a Hawaii-ului”. 

 

E la fel ca la obiceiul ăla cu tava de obiecte. Și lași copilul să aleagă un obiect de acolo. În funcție de ce alege, ”îi prezici viitorul”. 

 

Dar logic că acel copil, în majoritatea cazurilor, va alege ce i-a fost interzis până atunci să atingă.  

 

Orice este limitat sau interzis e mult mai tentant decât ceva la care ai acces în permanență. 

 

De aceea, atunci când limitezi accesul la un produs sau un serviciu, automat oamenii își vor dori mai mult asta.  

 

De exemplu: 

 

Când ești freelancer la început, primii clienți sunt cei mai greu de obținut.  

 

Dacă te și chinui să-ți vinzi serviciile, mai faci compromisuri să iei clienți și lași sentimentul că ești needy, mulți potențiali clienți vor fugi de asta. 

 

În schimb, atunci când ești plin, parcă din ce în ce mai mulți oameni vor să lucreze cu tine pentru că ești indisponibil.  

 

Nu ai nevoie de acel client. Mai degrabă el are nevoie de tine.  

 

Asta e tot un fel de limitare impusă. Că nu poți lua mai mulți clienți decât ai timp.  

 

Cu cât limitezi mai mult accesul la serviciile tale din motive întemeiate, cu atât va fi mai ușor să găsești clienți. Sau ei să te găsească pe tine.  

 

Nu spun că poți face asta de la început. În primele mele luni de freelancing am avut mai mult timp liber decât mi-aș fi dorit :))  

 

În schimb, cu timpul și cu experiența n-am mai fost nevoită să caut clienți.  

 

Am avut cazuri în care oamenii au acceptat să aștepte câteva luni să lucrăm împreună.  

 

Treci peste primele luni. Continuă să faci ce poți face ca să ai clienți. Iar cu timpul și cu cât serviciile tale devin mai solicitate, partea de găsirea clienților devine mai ușoară. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 68 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: Hawaii 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „Hawaii” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *