Anul trecut prin noiembrie, mai mulți oameni s-au înscris într-o croazieră de 3 ani, care trecea prin aproape 140 de orașe.
Mare parte dintre ei au renunțat la chirii, au dat spre vânzare casele și apartamentele, au demisionat ca să plece. Unii și-au consumat toate economiile pentru a-și permite costul (câteva sute de mii de dolari)…
Asta ca să afle că nu se mai poate pleca.
Le lipsea un miiiic detaliu: vasul de croazieră 🤷
Acum nu știu dacă și-au recuperat banii după ce a fost anulată. Din ce am găsit, au tot întârziat cu deadline-urile și au fost dați în judecată pentru fraudă.
Deși asta s-a întâmplat la o scară mai mare, sunt antreprenori care aplică același principiu.
Se apucă să vândă înainte să se asigure că au măcar elementele de bază.
Când vrei să testezi o idee de produs și precizezi în mesaje asta, okay. E o bună practică să vezi cererea înainte să te apuci să faci ceva.
Dar când tu deja îl vinzi ca pe ceva existent, fără să precizezi că e în lucru și nu e finalizat… cam riști să ai niște clienți supărați, dacă nu merge treaba cum ai planificat.
Plus că nici tu nu ești în cea mai bună situație când vine ziua în care trebuie să le dai acces la produs, dar de fapt n-ai la ce să dai acces.
Măcar asigură-te că ai o versiune beta, bună de testat, înainte să dai drumul la vânzare.
Asta se iartă mai ușor dacă apar probleme – pentru că oamenii înțeleg că e o primă versiune și urmează ceva mai bun.
În schimb, dacă vinzi și ceva high-ticket, posibil să nu fie așa înțelegători că nu ai produsul. Și pe bună dreptate.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc