Ce NU ar trebui să folosești foarte des în subject line

Îmi beau cafeaua și mă uit prin emailuri, să văd dacă am ratat ceva interesant săptămâna asta.

Și am făcut ceva ce nu fac de obicei.

Am intrat în folderul promotions de curiozitate.

În afară de mesajele tipice cu transport gratuit și reduceri, mi-a atras atenția un sender la care m-am abonat acum 2 săptămâni.

Și am văzut că folosea formula %FIRSTNAME% în titlu (adică numele celui care primește emailul).

Oke, mi-a atras atenția.

Luând în calcul că eram în folderul promo și mai totul era despre reduceri…a reușit să mă facă să deschid emailul.

Îl citesc și apoi merg mai departe.

Văd iar un email de la senderul respectiv doar cu %FIRSTNAME%.

Ok, intru să-l citesc și după dau scroll în continuare prin emailuri.

Încă unul tot de la aceeași persoană și tot cu același titlu cu %FIRSTNAME%.

Efectiv era email după email în care folosea titlu cu numele celui care primește.

Prima dată mi-ai atras atenția. A doua oară hai că intru de curiozitate.

Dar aproape toate emailurile să înceapă cu numele omului?

Nici banca la care am cont nu-mi folosește așa des numele în emailuri.

Dacă adaugi numele în subject lines ajută să atragi atenția omului. Și îi dai senzația că e conținut personalizat.

Dar nu-l folosi la fiecare email pe care îl trimiți. Îți iese să atragi atenția de câteva ori.

Însă dacă abuzezi asta, oamenii vor începe să te ignore, așa cum fac cu multe alte emailuri la care sunt abonați.

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro 

Dar înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.

2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.

3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *