I-am trimis lui Constantin o pagină de vânzare pentru o carte, ca să-i cer o părere despre început. Iar după ce a citit-o, l-am întrebat:
„Te convinge să consumi mai mult calciu și D3 sau nu?”
„Eu oricum beau lapte, deci stau bine. N-am nevoie de carte.”
„HA! ȘTIAM CĂ O SĂ ZICI ASTA!”
Dar înainte să mă laud că ar trebui să mă reprofilez, să mă fac clarvăzătoare și cititoare de gânduri, am intrat pe pagină și i-am punctat un bullet chiar de la început, într-o secțiune imediat după headline.
Acolo am precizat că nu e suficient să bei lapte, fiindcă are o cantitate prea mică de calciu comparativ cu alte sugestii din carte.
Iar motivul pentru care l-am adus așa sus în pagină e următorul:
Dacă omul crede că deja știe ce sfaturi primește în carte, cel mai probabil nu o va cumpăra.
Nu contează dacă are dreptate sau nu.
Contează că el crede că are informațiile astea, le-a mai auzit și nu va afla nimic nou, interesant. De aceea, când lucrez la o pagină de vânzare, stau să mă gândesc la:
1. Ce-și dorește avatarul să afle? De obicei le includ cât mai la început în text.
2. Ce are nevoie avatarul? Aici îi explic beneficiile pe care le primește.
3. Ce crede deja că știe? Ca să îi zic direct în text dacă chiar așa este și n-are rost să cumpere… sau nu e ce se așteaptă.
Sau poate chiar ce crede el/ea e un mit.
Poate e un lucru de detaliu. Dar consider că ajută mesajul.
Poți verifica și tu teoria asta pe cont propriu:
Dacă citești pagina unui produs și crezi că știi deja despre ce e vorba din prezentare, n-ai mai afla nimic nou pe lângă, l-ai mai cumpăra?
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc
