„Tu ai lucra cu tine după ce ți-ai analiza profilele de social media?” – asta a fost întrebarea dintr-o postare, de la o persoană ce face content marketing.
Și nu e prima dată când văd topicul ăsta.
Am mai văzut scandaluri pe grupuri că persoane ce fac content/copy pentru clienți nu sunt tot timpul activi pe social media. Sau nu au engagement.
Wanna know a secret?
După ce stai la laptop și pe telefon lucrând până seara pentru clienții tăi…
Nu mai ai chef să stai 2 ore extra să faci conținut și pentru tine.
Vrei să ieși din casă și să-ți relaxezi mintea.
„Da’ PoȚi CoLaBoRa Cu cInEvA!!!”
Da, asta așa e.
În multe situații chiar e indicat să faci asta. Faptul că ești prezent online arată că afacerea ta încă este activă.
Dar în cazul freelancerilor, profilele pe social media nu mi se par un indicator bun pentru performanță și profesionalism.
Dacă ar fi să aleg între un freelancer care are un portofoliu fain și îmi trimite un pitch bun și un freelancer activ pe toate canalele online…
Clar l-aș alege pe primul. Fără să mă gândesc de 2 ori.
În plus, am observat că atunci când faci postări social media, lumea te contactează pentru serviciul ăsta.
Dacă oferi asta, e super. Dar în cazul meu nu mă ocup de social media.
Și nu mi se pare relevant să postez pe Insta, FB și alte platforme.
Vrei să vezi cum scriu? Ai la profil portofoliul. Ăla e cel mai bun indicator la ce pot face.
Nu sunt profesionistă pentru că nu postez TikToks și Reels zilnic? I can live with that :))
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.