„Sper că n-ați primit căni,” șoptește Constantin, când vede că masa de 10-12 persoane de lângă noi face schimb de cadouri de Secret Santa.
„Ce au cănile?” îl întreb confuză.
„Sunt… un cadou meh. De asta nu-mi plăcea când făceam Secret Santa la școală sau la facultate. Primeai căni și alte chestii de genul. Nu lucruri de care ai nevoie,” continuă el.
„Nu e ca și cum erați cei mai buni prieteni să știe exact ce vrei. Mergeau pe ceva cu care nu puteau da greș. Toată lumea folosește căni.”
Abordarea asta de Secret Santa de a merge la sigur cu un cadou chiar o consider destul de bună.
Excepție dacă nimerești o persoană foarte picky căreia trebuie să-i faci cadou (*cough* Constantin *cough*).
Chiar și în texte de vânzare merge în anumite contexte.
De exemplu:
Să spunem că ești anunțat din scurt că trebuie să scrii un email. Nu ai idei pe moment și ești contra timp.
Dacă vrei să mergi la sigur cu acel email, cea mai simplă abordare e să scoți în față oferta.
Să vorbești din start de ea, fără story sau alte elemente de început.
Îți ia aprox. 10-15 min să-l scrii. Mai puțin dacă ai pagină de vânzare și poți lua de acolo elemente cu copy-paste.
Și poate ieși un email chiar bun.
Poți face asta pe toate proiectele pe care lucrezi. Și pentru majoritatea textelor – în zilele în care vrei să mergi la sigur.
Personal n-aș face asta în fiecare email. You’ll burn out your list și emailurile devin ușor de ignorat.
Dar pentru situații în care vrei să mergi la sigur și ai o ofertă bună, e cea mai simplă metodă să faci un email eficient.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc
P.S. Asta e ziua 98 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: Secret Santa
Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „Secret Santa” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul.