1. Trimite mai multe emailuri
Puțini antreprenori cu care am lucrat au vrut să facă asta. Plecau cu ideea că asta agasează omul sau că e prea agresiv.
Și poate fi o abordare agresivă, dacă trimiți emailuri de 3-5 rânduri în care doar zici omului să cumpere.
Dar dacă faci emailurile worth the time, poate ajuta campania.
Oamenii interesați de ce oferi vor citi.
Oamenii neinteresați le deschid, dar nu cumpără, le citesc dacă sunt bune.
Oamenii care s-au abonat din greșeală, nici nu mai știu cine ești sau nici nu te mai urmăresc activ se vor dezabona.
E un win-win de toate părțile 🙂
2. Ofertă mai bună
Nu mă refer la reduceri gigantice.
Ci valoarea pe care o primește clientul să fie mai mare decât suma cerută.
Dacă nu te entuziasmează ce urmează să vinzi sau nu te face să te simți puțin incomod, înseamnă că oferta nu-i suficient de bună.
Sau mai e extrema în care doar tu ești entuziasmat, dar ce vrei să vinzi nu are cerere.
Oamenii nu au nevoie/nu-și doresc asta.
Iar lucrurile astea două sunt mai grave decât 2-3 cuvinte din copy.
Poți să schimbi ideea campaniei, promisiunea sau ce mai crezi că e în neregulă în copy. Dar asta nu transformă oferta ta în ceva ce oamenii vor să cumpere.
Sau cum o zice Ben Settle, great copy won’t sell a turd.
3. Începe campania mai aproape de deadline
Asta ține și de strategie, de când decizi că începe campania și cât durează.
O greșeală frecventă pe care am avut-o pe unele proiecte e că începe prea devreme.
Ce vinde clientul are loc în 4 luni. Și dă drumul la campanie azi.
Principalele bube pe care le văd la asta sunt că:
1. Distanța în timp între ce cumperi și când primești este prea mare.
2. Majoritatea oamenilor cumpără mai aproape de deadline.
Doar pentru că ai crescut durata campaniei, nu înseamnă că vor veni mai mulți oameni. Tot în prima zi și ultima vor veni cei mai mulți, de cele mai multe ori.
Iar din ce am observat la clienții cu care am lucrat până acum, campaniile mai scurte merg mai bine decât cele ce se lungesc pe luni de zile.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc